Sura to wojownicy, którzy posiedli magiczne moce w momencie gdy zdecydowali się wyhodować Demoniczne Nasienie na swojej ręce. Dlatego właśnie są niepokonani w walce wręcz lub w niszczeniu wroga na odległość za pomocą magii.
Jako wynik poświęcenia tym zdolnościom, mają możliwość rozwijania swoich zaklęć ofensywnych oraz wspomagających.
== Profesje: == + - FATAM (Weapon)- posiada cechy wojownika body, oraz mentala. Specjalizuje się w walce w zwarciu. Posiada tylko 1 skill dystansowy (rozproszenie magii). Przy buildzie full exp jest najlepszą maszynką do expa w świecie Metina. Weapon może być też dobry w PvP (i to nawet bardzo), ale dopiero na wyższych lvl. Mimo iż w opinii większości graczy Weapon jest bardzo zbugowany to nie ulega wątpliwości, że jest profesją bardzo ciekawą. + - + - Zalety: + - Można łatwo dostosować go do własnych potrzeb. Możesz mieć Weapona z którym w expie żadna inna profesja nie może się równać jak i mistrza duali + - Najlepszy stosunek siły do wytrzymałości + - + - Wady: + - Na niskich lvl Weapon jest dosyć słaby. W expieniu jest jeszcze całkiem dobry, ale w PvP jest tragicznie. Jednym słowem- klasa która rozkwita na wyższych lvl. + - Duża utrata many z powodu czarowanego ostrza. + - + - + - Czarna Magia (BM)- Mistrz PvP. Profesja nastawiona na walki z innymi graczami. Żadna inna klasa nie ma tylu skilli ofensywnych co właśnie BM. Największą wadą BM jest dosyć słaby exp w porównaniu z wyspecjalizowanymi w tej dziedzinie innymi klasami. + - + - Zalety: + - Mistrz PvP + - Satysfakcja z wbicia kolejnego lvl + - + - Wady: + - W expieniu przegrywa z wojownikiem czy Weaponem + -
|